حلی 9 ریاضی 3

ویژه ورودی اولی های دبیرستان علامه حلی 9

حلی 9 ریاضی 3

ویژه ورودی اولی های دبیرستان علامه حلی 9

این وبلاگ ویژه دانش آموزان پایه سوم ریاضی، ورودی اولی های حلی 9، ایجاد شده است؛ دانش آموزان عزیز می توانند با مراجعه به این وبلاگ، از آخرین مطالب نظیر سوالات و پاسخنامه ها استفاده کنند.

آخرین نظرات

پاسخنامه سوالات امتحان نهایی حسابان (114 سوال)

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

دریافت
حجم: 1.66 مگابایت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۵
مشاور غلامحسینی

نظرات  (۳)

با سلام خدمت شما من الهام بهان یکی از دانش اموزانتون در اردوی ایه های تمدن هستم اقای غلامحسینی میدونم ممکنه وقت نکنید ولی عاجزانه خواهش میکنم جزوه مشتق و انتگرال رو برامون بذارید من از وقتی از جزوه های شما استفاده میکنم و سر کلاس شما میومدم میتونم به جرات بگم ریاضیم 80 درصد بهتر شده امیدوارم یه روز رتبه خوبمو بهتون اطلاع بدم تا جبران زحمتای شما بشه با تشکر خدا نگهدار
سلام استاد منم مثل نظر قبلی همینطور جزوه انتگرالم گفتین اگه وقت کردم میزارم ما منتظریم و واقعا هم لازمه اگه تو سایت نمی زارید لا اقل خود جزوه یا جزوه کامل رو (جزوه مشتق و انتگرال این دوتا رو) ایمیل کنید خواهشا ، ممنون واقعا خلاقیتم رو که داشت میمرد زنده کردین بای ایمیل یادتون نره

سلام استاد.وقتتون بخیر.

من  یکی از دانش آموزاتون توی اردوی نوروزی آیه های تمدن هستم؛ غرض از مزاحمت میخواستم بدونم که اون جزوه مشتقی که گفته بودین رو سایت میذارین کنسل شد؟البته من قصد جسارت نداشتم چون خودتون هم فرموده بودین قول نمیدین حتما حتما رو سایت بذارین. فقط یه خواهشی داشتم؛اگه ممکنه قسمتی از جزوه رو بذارین یا حداقل یه فیلم چند دقیقه ای از کلاسای حضوریتون یا هرجور دیگه ای که صلاح میدونین بذارین.بخدا ما خیلی رو بحث مشتق لنگیم!اون 12 روزی که افتخار اینو داشتم که توی کلاساتون باشم واقعا از فوق العاده ترین روزای عمرم بود.تدریستون واقعا فوق فوق العاده بود.ای کاش ماهم توی شهرمون یه استاد ماهر و زبردستی مثل شما داشتیم.از همه زحماتتون بینهایت سپاسگذارم و براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.در پناه حق استاد.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.